O mnie

Marek_RodzenKursy potwierdzone certyfikatami:

1. wykonywania badań endoskopowych (gastroskopia i kolonoskopia)

2. wykonywania USG Doppler naczyń żylnych i tętniczych kończyn dolnych

3. wykonywanie USG Doppler tętnic szyjnych i kręgowych

4. wykonywania operacji laparoskopowej cholecystectomii

5. ultrasonografia piersi, jako część kompleksowej diagnostyki chorób piersi

6. ultrasonografia narządów jamy brzusznej w kontekście choroby nowotworowej

7. mammotomiczna biopsja piersi pod kontrolą USG

Publikacje
1. Markocka- Mączka K, Rodzeń M. Dobrostan w zdrowiu i chorobie. W: Ostre schorzenia jamy brzusznej: diagnostyka i leczenie najczęściej występujących schorzeń, Państwowa Szkoła Wyższa w Białej Podlaskiej, Lublin 2011, 87-104
2. Rodzeń M. Uchyłek Meckla przyczyną ostrej niedrożności jelit. Polski Przegląd Chirurgiczny, 2009, 81(7), 580-582
3. Markocka – Mączka K, Lewandowski A, Taboła R, Grabowski K, Rodzeń M. Therapeutic problems in eldery and senile patiens undergoing surgery. W: Weelness and prosperity in different phases of life ( red. Grażyna Olchowik ), Neuro Centrum, Lublin 2009, 213-27
4. Markocka – Mączka K, Lewandowski A, Taboła R, Grabowski K, Rodzeń M. Selected problems of the ageing population. W: Malignant tumors of the digestive tract in the eldery patiens, Radomska Szkoła Wyższa, Radom 2009, 315-325
5. Markocka – Mączka K, Lewandowski A, Taboła R, Grabowski K, Rodzeń M. Współczesne zagrożenia zdrowia. W: Otyłość a stężenie leptyny w surowicy, Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Białej Podlaskiej, Biała Podlaska 2008, 129-39